Ładowanie…

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

W sklepie Ronox.pl zamówienia można składać na wszystkich rodzajach urządzeń - komputerach stacjonarnych, laptopach, tabletach i smartfonach.


KROK 1 | Dodawanie produktów do koszyka

Aby dodać wybrany produkt do koszyka należy kliknąć na przycisk "DO KOSZYKA" znajdujący się obok ceny produktu, widoczny w następujących miejscach sklepu:
  • w kaflach produktowych na stronie głównej sklepu (dodanie do koszyka pojedynczego opakowania),
  • liście produktów w kategorii lub w wynikach wyszukiwania (dodanie do koszyka pojedynczego opakowania),
  • stronie produktu (dodanie do koszyka jednego lub większej liczby opakowań).
Po dodaniu produktu do koszyka następuje przejście do strony prezentującej zawartość koszyka. Aby kontynuować zakupy można kliknąć w przycisk "KONTYNUUJ ZAKUPY" znajdujący się nad stopką lub skorzystać z pozostałej nawigacji sklepu. Dodane produkty są zawsze widoczne w podsumowaniu koszyka w prawym górnym rogu sklepu.
Uwaga: jeśli produkt jest aktualnie niedostępny, nie można go zamówić. W tej sytuacji zamiast przycisku "DO KOSZYKA" widać następującą informację: NIEDOSTĘPNY.


KROK 2 | Proces składania zamówienia

Po dodaniu wszystkich produktów do koszyka, należy przejść do koszyka klikając w koszyk znajdujący się w prawym górnym rogu sklepu.
Następnie sprawdź w koszyku, czy znajdują się tam wszystkie produkty, jakie chciałbyś zamówić.

Wybierz formę dostawy oraz preferowany sposób płatności.

Po wybraniu formy płatności, kliknij przycisk "PRZEJDŹ DALEJ", a zostaniesz przeniesiony do formularza danych osobowych.

Jeśli masz konto klienta w naszym sklepie i wcześniej się zalogowałeś, Twoje dane zostaną automatycznie wpisane do formularza. Jeśli się nie logowałeś, możesz to zrobić klikając na frazę "ZALOGOWAĆ SIĘ" widoczną w ramce nad formularzem. Jeśli nie masz jeszcze założonego konta klienta, możesz je założyć klikając na frazę "ZAŁOŻYĆ NOWE KONTO" w tej samej ramce a zostaniesz przekierowany do formularza rejestracji.

Po przejściu procesu rejestracji będziesz mógł złożyć zamówienie wg niniejszej instrukcji.

Jeśli natomiast dokonujesz pierwszych zakupów i nie jesteś zainteresowany założeniem konta klienta, w formularzu podaj dane niezbędne do realizacji przesyłki.

Jeśli adres dostawy ma być inny niż ten podany w sekcji "TWOJE DANE" odznacz check box "TAKI SAM ADRES DOSTAWY" i wypełnij dodatkowy formularz na inny adres dostawy.

W przypadku, gdy chciałbyś otrzymać fakturę za składane zamówienie, zaznacz check box "CHCĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ NA FIRMĘ/ORGANIZACJĘ" i wypełnij formularz podając wymagane dane do wystawienia faktury.

Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych formularzy oraz zaznaczeniu zgód należy kliknąć w przycisk "PRZEJDŹ DALEJ", aby w kolejnym kroku jeszcze raz sprawdzić, czy wszystkie dane zamówienia zostały poprawnie wpisane. Jeśli jednak któreś z danych będą wymagały poprawy (lista produktów, wybrana forma dostawy lub sposób płatności, dane adresowe), możesz powrócić do poprzednich kroków wybierając odpowiednią opcję przy każdej z podsekcji podsumowania zamówienia.

Jeśli wszystko w Twoim zamówieniu się zgadza, kliknij przycisk "ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY" znajdujący się w prawym dolnym rogu podsumowania.

Zamówienie zostanie złożone i otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.


KROK 3 | Płatność

W zależności od wybranego sposobu płatności za zamówienie w kolejnym kroku procesu mogą wystąpić następujące scenariusze:
  • PAYU - zostaniesz poproszony o dokonanie płatności za pomocą PAYU i aby to zrobić, należy kliknąć na przycisk "PŁACĘ Z PAYU", który przekieruje do zewnętrznej strony operatora płatności,
  • PRZELEW BANKOWY ZWYKŁY - wyświetlimy dane niezbędne do wykonania przelewu, które otrzymasz również mailem wraz z informacją o złożeniu zamówienia.